Tuesday, March 10, 2009

Bisness Online modal RM 10

  • Aku disyorkan bisness ni oleh bos tempat aku kerje skrg...Bisness ni agak menarik minat aku yg tengah sangkak xde duit ni coz modal dier kecik RM10 jer, tapi hasil sampai 5 angka..So ari ni aku br start join...Kepada kengkawan aku nak share biz ni coz biar la kte same2 rasa ilang sikit beban kewangan kte...
Ape tunggu lagi jom join ramai2 modal ni kecik jer sebelum ramai agi yg join..Coz ptg td faounder biz ni wat talk kat Ayer Keroh Mallaca...
  • Siapa sangka dari RM10 boleh menjadi ribuan ringgit...
Bank Statement akan ku upload dari masa ke semasa bg membuktikan kesahihan biz ni yer..

4 comments:

  1. ada duit nnt aku join eh...
    tq 4 ur explaination...
    erm kalo ko dh jd kaya raya nnt jgn plak lupe kt aku...
    blaje la aku mkn, shopping n lain2 lg...

    ReplyDelete
  2. best nau biznez ni..lpas dak wan da kaye..nk join gak..wan,follow la blog puteri ni..

    ReplyDelete
  3. ok..aku nak sgt tgk ko update bank statement ko dr semasa ke semasa..klu menariks aku nak join gakz..

    ReplyDelete
  4. Itu dia Biznesman Aden.....uih..nie nnti ko kene crite kat aku nie...ngeh3

    ReplyDelete

Mungkin anda minat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...