Sunday, March 22, 2009

~Ahad yg amat lapar~



Jalan2 cari makan aku, mun n pejal...melilau r kiteorg cari mkn last2 sini gak kiteorg pilih,,,pejal ckp nk try...tapi aku ckp kedai ni sume makanan halal. die dah masam muke dah..


Pejal paling lame memilih menu,, tgh mengeja agaknye kot,,,adela dlm 20 minit kot...


Pilih lagi,,tapi still page yg same..aku pun heran..


Ni mknan ku name menu nih aku lupe la pulak...


Ni air yg mun pilih,, name nye I MISS U,, tapi rase cam air ubt,, mmg akan ter miss kat air tu..
(sampai sepet mata mun)

Air I Miss U tu no 224...kecik jer gelas xpuas..tapi comel jer same ngn mcm org yg order air nih..


Air dak Jal ni best air besau mcm tuan die gak..tgk tu dah same besar ngn lengan Pejal..kui3x.

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. asal ahad je noodle station :p

    ReplyDelete
  3. aku nie dh mcm maria tengku sabri la plak...
    asyik mencekik je ade muka aku...
    korang mmg ske ajak aku try cuba mknn eh?
    tp aku nie mulut xde rasa..
    main pulun jer..
    ke korang nk pastikan sume mknn habis?
    sbb aku kan tong sampah...
    sume mknn yg aku x abis aku yg sebat...
    hehehe...
    anyway congratz to noodle station for your cool menu...
    huahuahua..

    ReplyDelete
  4. Dak jal nih dalam proses slim tu yg asyik mkn jer..hurmm pelik gak asyik mkn ke kalu tgh nak diet...xpew asal niat ade..hoho

    ReplyDelete
  5. air i miss u tu aku nengok cam aquarium lak.hehe..kalo ko penah gi aquaria klcc..ada satu silinder besar ada ikan dalam dia..camtu la rupa dia...huhu!
    tapi sumer nampak sedap..dan mahall...
    ko nih, pejal baca lama tu coz dia baca cam ngaji..pakai harkat bagai!

    ReplyDelete

Mungkin anda minat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...